Monday, 11 October 2010

Daily Mail, Telegraph and Guardian agree on something...

... following on from the BBC's concerns about the proposed full takeover of Sky by News Corporation, the owners of the Telegraph, Daily Mail, Guardian, Mirror and broadcasters including Channel 4 and BT have written to Vince Cable to lobby against what one commentator has described as Britain's 'Berlusconi moment'.

The Times, Murdoch's daily UK broadsheet, has taken the extraordinary step of coming out with this, a nakedly partisan leading article.

Still, on the plus side, thanks to the paywall, no-one reads it anymore... no doubt something Murdoch is trying to rectify with his takeover plans.

No comments:

Post a Comment